Меню
Каталог
Закрити
uk
+38 (098) 762-54-33
Київ
Приймаємо дзвінки

з 9:00 до 20:00


вул. Дегтярівська 21 (територія заводу БудШляхМаш)

Пн.-Пт.

9:00 - 20:00

Сб.

11:00 - 17:00

Гарантія та повернення

Гарантія

Гарантійний термін експлуатації обладнання становить 12 місяців з дати продажу. Купуючи товари у нас, Ви отримуєте наш гарантійний талон, який дає право на гарантійне обслуговування куплених товарів на час усього терміну гарантії. 

  • Під гарантійним обслуговуванням варто розуміти зобов’язання продавця перед покупцем щодо безкоштовного відновлення дефектів або будь-яких інших несправностей, а також повне відновлення працездатності куплених товарів, якщо випадок не пов’язаний з порушенням покупцем правил введення в експлуатацію, монтажу та зберігання обладнання.
  • Умовами обслуговування за гарантією не передбачено виконання технічного обслуговування таких як: регулювання товарів, змащування чистка тощо. Але такі роботи цілком можуть бути виконані продавцем для покупця, у випадках коли ціна та строки виконання робіт будуть вказані у відповідній угоді.
  • Гарантійне обслуговування не охоплює вартості робіт і комплектуючих у наступних випадках: це не передбачено заводською інструкцією з експлуатації обладнання, товар пошкоджено за допомогою падіння або удару, обладнання було під’єднано до електромережі, що не відповідає необхідним вимогам, зазначеним в інструкції.

Повернення

У яких випадках можна повернути товар належної якості?

Відповідно до ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”  покупець має повне право обміняти будь-який непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого його було куплено, у випадках, коли товар не підійшов: за формою, фасоном, кольором, габаритами, розміром або з будь-яких інших причин, що не дають змоги використати товар необхідним чином. Обмін товарів належної якості здійснюється якщо товар не використовувався, а також збережено його товарний вигляд, пломби, споживчі властивості, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем покупцеві в момент здійснення покупки.

Якщо при обміні аналогічного товару з якихось причин немає, то споживач може скористатися правом отримати назад грошові кошти в розмірі ціни повернутого товару.

Протягом якого терміну можна повернути товар належної якості або обміняти?

Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не зазначений самим продавцем (абз. 2 ч. 1 ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”).

У момент повернення товару його вартість була змінена, яка сума повернеться споживачеві?

Повернення товару неналежного вигляду(абз. 3 ч. 7 ст. 8 ЗУ “Про захист прав споживачів”):

  • якщо ціна збільшилася – виходячи, сума повернення розраховується виходячи з вартості товару на момент повернення.
  • якщо ціна зменшилася – розрахунок відбувається виходячи з ціни товару на момент його купівлі.

Грошові кошти, що були сплачені за товар, повертаються покупцеві в момент розірвання договору, а у випадках, коли повернути гроші в зазначений день неможливо, – в інший строк за спільною домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

Які документи необхідно мати при собі для обміну або повернення товару?

Відповідно до ч. 11 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” вимоги покупця про повернення або обмін товару розглядають після надання розрахункового документа, щодо товарів, на які поширюється гарантійний строк, – технічного паспорта або іншого документа, в якому зазначено дату продажу товару.

Якщо споживачем сталася втрата техпаспорта або гарантійного талона, то його заміна здійснюється в порядку, який визначає поточне законодавство.

У яких випадках можна отримати відмову в поверненні або обміні неякісного товару?

Вимоги про повернення (обмін) можуть не підлягати задоволенню, якщо продавець (виробник) доведе, що нестача товару виникла внаслідок порушення споживачем правил використання або зберігання товару. Клієнт може брати участь у перевірці якості товарів через свого представника або особисто. (ч. 14 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”). 

У які строки продавець зобов’язується замінити товари неналежної якості?

Відповідно до п. 6 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів”.”  за наявності потрібного товару, вимоги щодо його заміни мають бути негайно задоволені, а якщо виникла потреба в перевірці якості, то вона здійснюється протягом 14 днів або в строки, обумовлені обома сторонами.

Якщо товар відсутній у момент заміни, то вимоги про його заміну підлягають задоволенню у строк 2 місяці з моменту подання заяви про заміну. 

Якщо задовольнити запит покупця щодо заміни товару у встановлені строки – неможливо, то споживач вправі на свій вибір надати продавцю, виробнику, інші вимоги, зокрема щодо повернення коштів за товар, зниження ціни товару, компенсація витрат на усунення нестачі товару.

У який строк покупцеві зобов’язані повернути гроші за повернення товару?

В соответствии с абз. 3 ч. 7 ст. 8 ЗУ “Про захист прав споживачів ” кошти, сплачені за товари, будуть повернуті покупцеві в день розірвання угоди, а у випадках коли неможливо повернути кошти в той самий день то – в інший строк, за взаємною домовленістю сторін, не пізніше 7 днів.  

У якому випадку у Вас є право на повернення товару неналежної якості?

Згідно зі ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів ” якщо були виявлені недоліки в товарі, що виникли з вини продавця або виробника, то споживач має право вимагати від виробника : 

  • розірвання договору та повернення сплачених грошей за товар
  • замінити товар на такий самий або подібний, з асортименту наявного у продавця (виробника)

Скільки часу є у покупця на обмін або повернення неналежної якості товару?

Протягом передбаченого гарантійного строку, товар неналежної якості може бути повернутий або обміняний у продавця або виробника відповідно до (ч. 1 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” ).

В связи с поднятием цен на металл стоимость изделия уточняйте у менеджера. ЗВОНИТЕ: +38 (098) 447 22 66 Відхилити